Semalam.

Aku punya lah tension bila nak update blog or bila tiba je aku rajin nak blogwalking, tiba-tiba internet connection menjadi siphinzir (siput khinzir). Mula lah lepas tu aku nak naik hantu! tak pasal-pasal keyboard aku ni kena hentak dengan tumbukan Harimau Merah Dewata Raya aku sebanyak 2 kali.

(Nasib baik tak pecah!)

Kalo tak, tak pasal2 aku tak leh nak update blog langsung. Bongok gak aku ni, gi hentam keyboard tu pasal apa?!

Punyalah geram sampai aku pun jadi tak keruan; aku pun dengan niat hati yg ikhlas, cuba mengarangkan komen dan cadangan kepada Maxis, punyalah cantik ayat bahasa inggeris aku taip kat online feedback form dia, bila aku nak submit je, boleh plak dia kata 'Error! Please try again!'.


Lagi lah aku naik hantu!

Dammm!! Kedengaran keyboard aku parah menikmati tumbukan padu Harimau Merah sekali lagi.


Last skali, aku off pc dan pergi menikmati Corn Falkes kat dapur.

NUke

3 Comments:

  1. zixol said...
    aku penah hnto komen kat maxis..skali je die reply pastu senyap trus..line masih lg xde kat rumah aku nih..geram betol!!!
    Faizal Sulaiman said...
    line celcom pun sama lately neh..haih mcm nak minta aku tukar je..
    Awie Omar said...
    cuba call terus dieorg punye operator lagi senang. aku pakai celcom, kalau slow aku call terus.

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.